דובאי בפחות מ100$ ליומיים

דובאי בפחות מ100$ ליומיים

מה עושים בדובאי בפחות מ100$?

דובאי אמנם יעד שקורץ להרבה ישראלים  אך לא נתפס כיעד זול  וזה גם די מובן. כשחושבים על חופשה שם אז עולה תמונה בראש של מלונות ורכבי יוקרה, אך לא בהכרח זה המצב. נראה לכם איך תוכלו להעביר יומיים בלאס וגאס של המפרץ הפרסי בפחות מ 100$!

איי סיישל – פחות יקר ממה שסיפרו לכם

תחבורה

בדובאי קיימת מערכת מטרו חדשנית ונוחה מאוד. המטרו לפחות ברוב המקרים הוא האופציה הזולה ביותר בעיר. המטרו למרות שנחשב ל"רכבת תחתית" הוא בעצם מעל האדמה כך שתוכלו להנות מהנוף בנסיעה. פרטים נוספים:

  • בטוח מאוד – הרכבת והתחנות מרושתות במצלמות אבטחה ויש גם כוח שיטור יעודי שאמון על הבטחון והסדר. מלבד זאת קיים טלפון חירום בכל תחנה.
  • קרון נפרד לנשים וילדים וקרון נפרד לגברים – המלצה שלנו לא לנסות להתחכם.
  • Free wifi

מחיר לנסיעה בודדת 1.63$.

חופשה באיחוד האמירויות

מדינות ירוקות

לינה

גם פה לצד מלונות 5 כוכבים קיימות גם אופציות לינה זולות יותר.  לדוגמא דירות נופש במחיר של 90 ₪ ללילה או 27$ לצורך העיניין:

  1. יחידת דיור
  2. יחידת דיור 2

במעט יותר אפילו תוכלו לשדרג את הרמה משמעותית. באופן כללי התמורה לכסף גדולה הרבה יותר בדירות. לכל הדירות בדובאי.

רוצים מלון? קיימת אופציה נחמדה אך יקרה מעט יותר כאן.

אטרקציות

העיר מפוצצת אטרקציות מכל מיני סוגים אך 2 שמאוד נחמדות (ובתקציב) הן:

  1. Acqua Fun – פארק מים באמצע הים שהוא בעצם מתנפחים שמלמעלה מרכיבים את המילה DUBAI. מחיר הכרטיס 105 דירהם או קרוב ל 29 $
  2. Dubai Frame – בניין בצורת מסגרת מוזהבת של תמונה.תוכלו לרכוש כרטיס לקומה העליונה ולראות מצד אחד את העיר הישנה ומצד שני את החדשה. עלות : 52.50 דירהאם או 14.36$.

אוכל

גם כאן אין חובה לקרוע את הכיס. אוכל רחוב כדוגמת מנה פלאפל יעלה לכם פחות מ 3 דולר וקפה בבית קפה וכריך בבית קפה פחות מ 6 דולר. כאן גם לינה יכולה להיכנס לתמונה. במלונות ייתכן שישתלם לכם לקחת מקום שמספק לפחות גם ארוחת בוקר. בדירות נופש, רובן באות עם מטבח מאובזר ותוכלו לקנות מצרכים בסופר ולהכין לעצמך.

כתיבת תגובה